Ad Product Manager
Czym się będziesz zajmował/a?
- Analizą trendów rynkowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii służących do planowania, definiowania, optymalnej realizacji i raportowania emisji reklamowej
- Określaniem zasad emisji reklamy w powierzonych obszarach przy użyciu wybranych rozwiązań architektoniczno - technologicznych
- Wsparciem przy tworzeniu, konfiguracji i testach narzędzi reklamowych zapewniających wydajność, skalowalność i efektywność produktu reklamowego, w ścisłej współpracy z zespołami IT i innymi komórkami w firmie
- Badaniem efektywności produkcji inventory reklamowego i optymalizacja konfiguracji reklamowej pod kątem przyjętych KPI
- Wsparciem analiz efektywności wykorzystania inventory reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały dystrybucji
- Wsparciem zespołów handlowych w przygotowywaniu ofert reklamowych
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Wiedzy na temat rynku reklamowego w Internecie
- Doświadczenia w zakresie prowadzenia projektów internetowych
- Znajomości systemów statystycznych do badania ruchu i oglądalności
- Znajomości obsługi systemów do emisji reklam (adserverów, platform SSP/DSP/DMP etc.)
- Wielozadaniowości, umiejętności wyznaczania priorytetów oraz samodzielności w realizacji zadań
- Znajomości j. angielskiego (min. B1)
A w zamian:
- Duży zakres odpowiedzialności przy rozwijaniu produktów internetowych
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet kafeteryjny ceniony przez naszych pracowników
- Pracę wśród ludzi z pasją - którzy lubią to, co robią :)