Pasujesz do nas jeśli:
- Masz doświadczenie w komunikacji B2B i/lub korporacyjnej, idealnie w takich branżach, jak IT, technologie, sektor usług biznesowych, finanse.
- Posiadasz dobre relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi - preferowane media zajmujące się tematyką IT/tech, HR, biznesową, finansową.
- Swobodnie nawiązujesz nowe znajomości i stale poszerzasz swoją bazę kontaktów.
- Wiesz jak samodzielnie realizować wytyczne strategii komunikacji Klienta, za którego obsługę odpowiadasz.
- Piszesz ciekawe, angażujące i merytoryczne treści – zarówno dłuższe artykuły, jak i krótkie treści na social media.
- Masz doświadczenie w pozycjonowaniu liderów biznesowych w różnych kanałach.
- Czujesz, rozumiesz i korzystasz z portalu LinkedIn.
- Posługujesz się swobodnie językiem angielskim – potrzebna znajomość min. na poziomie C1 w mowie i piśmie.
- Cenisz otwartą komunikację – szukamy osób, które nie boją się mówić o wyzwaniach czy trudnościach i dążą do znalezienia rozwiązań.
- Sprawnie organizujesz pracę własną, ustalasz priorytety i zarządzasz wieloma zadaniami jednocześnie – zdarza się, że jest kilka wątków, które dzieją się równolegle, a Twoim zadaniem będzie w najbardziej optymalny sposób się nimi zająć.
- Jesteś typem team - playera i cenisz sobie też pracę w grupie, burze mózgów i wymianę doświadczeń.
- Lubisz, jak dzieje się dużo i dynamicznie – u nas raczej nie ma miejsca na nudę, za to jest dużo przestrzeni na kreatywność i działanie.
- Postrzegasz siebie, jako osobę ciekawą świata i będzie sprawiać Ci radość uczenie się i odnajdywanie w trendach, takich jak ESG, sustainability, IT, HR, Diversity&Inclusion, L&D, usługi dla biznesu.
Co będziesz u nas robić?
- Tworzyć strategie komunikacji dla największych graczy rynku IT / tech oraz sektora usług biznesowych.
- Zarządzać obecnością marki Klienta w mediach (online i offline).
- Doradzać zarządom, pozycjonować ekspertów.
- Tworzyć treści dopasowane do potrzeb wielokanałowej komunikacji.
- Proponować tematy do komunikacji oraz tworzyć innowacyjne i angażujące treści w oparciu o najnowsze trendy i formaty.
- Wspierać Klienta w organizacji: wydarzeń, wywiadów, podcastów i webinarów.
- Współpracować z zespołem w zakresie tworzenia strategii i taktyk dla Klienta.
Dlaczego warto?
- Współpracujemy z najlepszymi - nasi Klienci to liderzy swoich branż.
- Od 5 lat należymy do TOP 10 największych agencji PR w Polsce, a realizowane przez nas projekty zostały wielokrotnie nagrodzone w konkursach branżowych (EB Stars, Złote Spinacze, Employer Branding Excellence Awards).
- Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia.
- Pracujemy w 100% zdalnie i zapewniamy elastyczny czas pracy.
- Lubimy się rozwijać, dbamy o to organizując cyklicznie szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne.
- Co najmniej raz w roku mamy wspólny wyjazd integracyjny.
- Mamy premie/bonusy na święta.
- Możemy korzystać z dofinansowania karty sportowej oraz ubezpieczenia na życie.
- Zapewniamy elastyczność zatrudnienia- umowa o pracę lub B2B.
- Pracując z nami zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych narzędzi i najlepszych praktyk z zakresu PR, social mediów, employer brandingu i marketingu.
- Jesteśmy naprawdę fajnym i niedużym zespołem - cenimy sobie naszą butikową kulturę i swobodną atmosferę pracy.
- Kontakt:
Prosimy o przesłanie swojego CV na adres hr@linkleaders.pl. Nie zapomnij dołączyć klauzuli informacyjnej: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Lab Services Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych.