Kino Polska TV S.A.
Znamy się na rozrywce – zajmujemy się dystrybucją i produkcją treści oraz sprzedażą licencji programowych dla kanałów telewizyjnych, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin.
Mamy swoje kanały – nadajemy i dystrybuujemy popularne kanały telewizyjne, m.in. Kino Polska, Stopklatka, Zoom TV, Kino TV, Kino Polska Muzyka, FilmBox oraz DIZI.
Myślimy lokalnie, działamy globalnie – działamy nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy częścią Grupy SPI, a dystrybuowane przez nas kanały są obecne w 40 krajach świata.
Szybko rośniemy – jesteśmy jedną z wiodących grup medialnych w Polsce i liczącym się graczem na rynkach międzynarodowych.
Lubimy swoją pracę – kochamy filmy i seriale. Jesteśmy grupą pasjonatów dobrej telewizyjnej rozrywki.
Praca u nas jest jak dobry film z doborową obsadą.
Aktualnie do naszego zespołu w dziale Studio poszukujemy osób na stanowisko:
Technik digitalizacji i postprodukcji
Twój zakres obowiązków
• Uczestnictwo we wdrażaniu systemów zarządzania zasobami medialnymi;
• Konfiguracja i dostosowanie przepływów pracy związanych z zarządzaniem treścią;
• Digitalizacja i walidacja materiałów audio-video;
• Przeprowadzanie technicznej kontroli jakości dostarczonych kopii audio-video;
• Dostosowywanie obrazu i dźwięku w materiałach audio-wideo zgodnie ze specyfikacjami technicznymi;
• Rejestracja nowych materiałów audiowizualnych, w tym lokalizacji
• synchronizacja wersji językowych z obrazem, jeśli jest to wymagane
• Tworzenie segmentów/części do filmów i seriali;
• Przygotowanie materiałów emisyjnych i VOD zgodnie ze specyfikacją.
Nasze wymagania
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MAC i Windows;
• Bardzo dobra znajomość formatów plików video/audio/napisy;
• Doskonała organizacja pracy, sumienność i dyspozycyjność;
• Zdolność do szybkiego uczenia się i samodzielność;
• Umiejętność działania pod presją czasu;
• Wykształcenie wyższe informatyczne/techniczne.
Mile widziane
• 3 lata doświadczenia w branży telewizyjnej/emisji oraz w pracy z systemem zarządzania zasobami medialnymi i automatyzacji;
• rok doświadczenia i bardzo dobra znajomość Adobe CC i FCP;
• Doświadczenie z liniowymi i nieliniowymi formatami plików, w tym pakowaniem i dostarczaniem;
• Doświadczenie w konfiguracji oprogramowania AutoQC;
• Doświadczenie z transkoderami dla przepływów pracy opartych na plikach;
• Znajomość i zrozumienie przepływów pracy i mechanizmów raportowania.
To oferujemy
• Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji z branży mediowej;
• Otwartość na nowe pomysły i możliwość proponowania oraz wdrażania własnych inicjatyw;
• Wsparcie ze strony zgranego i energicznego zespołu;
• Wiele możliwości do rozwoju i nauki;
• Szeroki pakiet benefitów, a w tym prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie nauki języków oraz szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, brak dress code’u, kawę / herbatę i owoce w biurze, strefę relaksu, program rekomendacji pracowników.
APLIKUJ