Warunki: umowa o pracę, specjalista, pełny etat, praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie i aktualizacja ramówek dla serwisu VOD oraz mini-ramówek dla partnerów zewnętrznych
- bieżące zarządzanie treściami serwisu streamingowego, dobór i rotacja tytułów, obsługa back-endu, zamawianie materiałów
- rekomendowanie tytułów do promocji i współpraca z działem marketingu przy kampaniach oraz bieżących działaniach promocyjnych (w tym SM)
- współpraca z działem zakupów, osobami odpowiedzialnymi za planowanie ramówek kanałów linearnych, producentami programów: koordynacja dostępności oraz wykorzystania treści na różnych polach
- monitoring rynku, analizy, prezentacje, rekomendacje kontentowe i produktowe, raportowanie
- wsparcie procesów związanych całościowo z przepływem treści i poprawą jakości aplikacji, metadanych, grafik, wersji językowych, obsługi klienta itd. (kontrola jakości, usprawnienia)
- wsparcie działań trade marketingowych
Nasze wymagania
- doświadczenie programingowe i praktyczna wiedza o rynku TV/ VOD/ OTT/ streamingowym w Polsce i na świecie
- znajomość programów i systemów do zarządzania treściami cyfrowymi
- proaktywna postawa i wytrwałość w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań
- znajomość programów z pakietu MS Office
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
- nastawienie na klienta i budowanie długofalowych relacji
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz chęć pracy zespołowej
Mile widziane:
- doświadczenie w marketingu czy obsłudze klienta
To oferujemy:
- Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji z branży mediowej
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dużej grupie kapitałowej (w tym spółka giełdowa)
- Bliską współpracę z działami biznesowymi
- Pracę we wspierającym się zespole
- Możliwość wykazania się, dostrzegamy i promujemy talenty w naszej organizacji
- Pakiet benefitów pracowniczych i możliwość uczestniczenia w szkoleniach i warsztatach
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
O firmie - Kino Polska TV S.A.
Znamy się na rozrywce – zajmujemy się dystrybucją i produkcją treści oraz sprzedażą licencji programowych dla kanałów telewizyjnych, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin.
Mamy swoje kanały – nadajemy i dystrybuujemy popularne kanały telewizyjne, m.in. Kino Polska, Stopklatka, Zoom TV, Kino TV, Kino Polska Muzyka, FilmBox oraz DIZI.
Myślimy lokalnie, działamy globalnie – działamy nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy częścią Grupy SPI, a dystrybuowane przez nas kanały są obecne w 40 krajach świata.
Szybko rośniemy – jesteśmy jedną z wiodących grup medialnych w Polsce i liczącym się graczem na rynkach międzynarodowych.
Lubimy swoją pracę – kochamy filmy i seriale. Jesteśmy grupą pasjonatów dobrej telewizyjnej rozrywki.
Praca u nas jest jak dobry film z doborową obsadą.