Kino Polska TV S.A.
Znamy się na rozrywce – zajmujemy się dystrybucją i produkcją treści oraz sprzedażą licencji programowych dla kanałów telewizyjnych, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin.
Mamy swoje kanały – nadajemy i dystrybuujemy popularne kanały telewizyjne, m.in. Kino Polska, Stopklatka, Zoom TV, Kino TV, Kino Polska Muzyka, FilmBox oraz DIZI.
Myślimy lokalnie, działamy globalnie – działamy nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy częścią Grupy SPI, a dystrybuowane przez nas kanały są obecne w 40 krajach świata.
Szybko rośniemy – jesteśmy jedną z wiodących grup medialnych w Polsce i liczącym się graczem na rynkach międzynarodowych.
Lubimy swoją pracę – kochamy filmy i seriale. Jesteśmy grupą pasjonatów dobrej telewizyjnej rozrywki.
Praca u nas jest jak dobry film z doborową obsadą.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:
Account Manager
Lokalizacja: Puławska 435A, Ursynów, Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Sprzedaż produktów reklamowych grupy Kino Polska TV SA w kanałach telewizyjnych należących do nadawcy - pakiety sponsorskie, lokowanie produktu, akcje specjalne;
- Przygotowanie i prezentacja oferty handlowej, negocjowanie warunków handlowych;
- Pozyskiwanie nowych klientów, a także budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
- Uczestniczenie w procesie rozwoju i sprzedaży nowych produktów;
- Zarządzanie formalnymi aspektami związanymi z realizacją kontaktów handlowych – opieka posprzedażowa, przekazywanie dokumentacji oraz raportów;
- Opracowywanie raportów z wykonanych działań sprzedażowych.
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży mediów (TV, radio, internet) – warunek konieczny;
- Doświadczenie w pracy z budżetem (realizacja i follow up);
- Proaktywność w działaniu i nastawienie na rezultat;
- Umiejętność nawiązywania współpracy oraz utrzymywania długofalowych relacji z klientami;
- Znakomita organizacja pracy i konsekwencja w działaniu;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży czasu reklamowego w TV.
To oferujemy
- Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji z branży mediowej;
- Otwartość na nowe pomysły i możliwość proponowania oraz wdrażania własnych inicjatyw;
- Wsparcie ze strony zgranego i energicznego zespołu;
- Wiele możliwości do rozwoju i nauki.
- Szeroki pakiet benefitów, a w tym prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie nauki języków oraz szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, brak dress code’u, kawę / herbatę i owoce w biurze, strefę relaksu, program rekomendacji pracowników.