Dołącz do działu marketingu Gazeta.pl!
Specjalista ds. digital marketingu
TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ:
- masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub agencji kreatywnej,
- znasz narzędzia wspierające / automatyzujące / raportujące działania marketingowe i masz doświadczenie w pracy z systemami CRM oraz Marketing Automation,
- potrafisz wdrażać procesy generacji leadów (mile widziane doświadczenie w generacji leadów b2b),
- analizujesz dane i optymalizujesz procesy w oparciu o mierzalne efekty,
- doskonale organizujesz swoją pracę, jesteś osobą terminową, rzetelną i działasz zgodnie z założonym planem (harmonogram, cele),
- możesz pochwalić się umiejętnością priorytetyzacji projektów,
- kreatywne, nieszablonowe podejście to Twoja mocna strona,
- lubisz pracować z ludźmi i chętnie dołączysz do zespołu pełnego pasjonatów.
TWOJA PRZYSZŁOŚĆ Z NAMI:
- definiowanie zestawu działań marketingowych mających na celu generowanie leadów, a także wdrożenie i optymalizacja działań,
- tworzenie kreatywnych i spersonalizowanych szablonów komunikacji e-mail, webpush, popup, sms i sterowanie ich wysyłką,
- wdrażanie i prowadzenie kampanii marketingowych poprzez systemy Marketing Automation,
- monitorowanie oraz dbałość o jakość bazy,
- raportowanie wyników działań marketingowych, a także rekomendacja zmian.
PROPONUJEMY CI:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- w przypadku umowy o pracę: podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med oraz możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
- zdobycie doświadczenia w branży medialnej przy ciekawych projektach o dużej skali,
- doskonałą atmosferę.
Czekamy na Twoje CV!