Historia naszej firmy sięga 1832 roku, kiedy francuski publicysta Charles-Louis Havas założył pierwszą na świecie agencję prasową Agence Havas, która dała podwaliny przyszłej agencji reklamowej. Łączenie ludzi i komunikacja leżą w naszym DNA.
Innowacyjność, kreatywność, zaangażowanie, współpraca, odpowiedzialność, tak jak blisko 200 lat temu tak i dziś stanowią o naszych wartościach. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, dające możliwość ciągłego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dołącz do nas, jeśli tak jak my cenisz sobie wyjątkową atmosferę pracy wśród ludzi pełnych pasji!
Aktualnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
Senior Communication Planner
Co chcemy Ci zaoferować?
• Pracę w świetnym zespole, przy ciekawych projektach z zakresu strategii i planowania komunikacji dla prestiżowych klientów
• Pracę w międzynarodowym środowisku. Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
• Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której możesz mieć wpływ na jej rozwój
• Bogatą ofertę szkoleń mediowych, w tym szkoleń w ramach autorskiej platformy Havas University
• Umowa o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, elastyczne godziny pracy, owoce w biurze, nawet 5 rodzajów mleka do kawy, oraz smaki herbat do wyboru, do koloru ;)
Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:
• Opracowywanie strategii komunikacji klientów uwzględniając wszystkie kanały dotarcia
• Zaproponowanie KPI’s i sposobu pomiaru wyników kampanii
• Zarządzanie budżetem mediowym klientów
• Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami
• Pełnienie funkcji doradczych oraz wspierających dla klientów
• Tworzenie rekomendacji i prezentacji
• Monitoring i analiza prowadzonych działań reklamowych klientów i ich konkurencji.
• Przygotowywanie raportów i rekomendacji z realizowanych kampanii
• Zarządzanie projektami mediowymi. Koordynacja kampanii w mediach online i offline
• Koordynacja współpracy między jednostkami specjalistycznymi w ramach grupy Havas Media w obszarach m.in. Video, Publishing, Search, Programmatic Buying, Mobile, Social
• Bieżący kontakt z naszymi oddziałami zagranicznymi przy obsłudze klientów sieciowych
• Wsparcie przy projektach New Business
Nasze wymagania:
• Min. 4 letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu i zakupie kampanii offline i online w domu mediowym
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• Umiejętność analizy danych, wyciągania wniosków i tworzenia na ich podstawie rekomendacji
• Umiejętność zarządzania wieloma projektami w jednym czasie
• Znajomość rynku mediów offline i digital
• Praktyczna znajomość narzędzi badawczych: Kantar, AGB, Gemius.
• Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań
• Kompetencja w tworzeniu i prowadzeniu prezentacji
• Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
• Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
• Umiejętność współpracy w grupie, pracy pod presją czasu, odporność na stres, samodzielność w działaniu i inicjatywa, doskonała organizacja.
APLIKUJ
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Havas Media Sp. Z o.o., z siedzibą w Warszawie ul. Marynarska 15, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.).”