Historia naszej firmy sięga 1832 roku, kiedy francuski publicysta Charles-Louis Havas założył pierwszą na świecie agencję prasową Agence Havas, która dała podwaliny przyszłej agencji reklamowej. Łączenie ludzi i komunikacja leżą w naszym DNA.
Innowacyjność, kreatywność, zaangażowanie, współpraca, odpowiedzialność, tak jak blisko 200 lat temu tak i dziś stanowią o naszych wartościach. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, dające możliwość ciągłego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dołącz do nas, jeśli tak jak my cenisz sobie wyjątkową atmosferę pracy wśród ludzi pełnych pasji!
Aktualnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
Community Coordinator
Co chcemy Ci zaoferować?
• Pracę w świetnym zespole socialowych i digitalowych specjalistów
• Bogatą ofertę szkoleń mediowych, w tym szkoleń w ramach autorskiej platformy Havas University
• Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
• Pracę opartą na kulturze feedbacku
• Docenienie Twoich osiągnięć
• Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której możesz mieć wpływ na jej rozwój
• Możliwość rozwoju i współpracę specjalistami w obszarze Search, Display, Mobile, Afiliacja, Performance, Analityka i in.
• Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, elastyczne godziny pracy, owoce w biurze, 3 rodzaje mleka, smaki herbaty do koloru, do wyboru :)
Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:
• moderacja kanałów social media (różne branże i kanały)
• odpowiedzi na wiadomości prywatne, samodzielne szukanie rozwiązań oraz angażowanie się w dyskusje z użytkownikami;
• monitorowanie działań konkurencji,
• współpraca na poziomie operacyjnym przy projektach digitalowych oraz offline’owych – m.in. research, kontakt z podwykonawcami
• raportowanie swoich działań
Jeśli uważasz, że:
• umiesz wczuć się w język klienta i dostosować swój styl do tonu komunikacji marki;
• jesteś skrupulatny, ogarnięty, terminowy;
• umiesz pracować pod presją czasu;
• umiesz pracować w zespole;
• jesteś odporny na stres;
• znajdziesz rozwiązanie z beznadziejnej sytuacji;
• jesteś samodzielny, odpowiedzialny i dobrze zorganizowany;
• znasz angielski w mowie i piśmie w stopniu pozwalającym na komunikację z klientem;
• masz doświadczenie w zarządzaniu kanałami social media
to zgłoś się do nas!
APLIKUJ
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Havas Media Sp. Z o.o., z siedzibą w Warszawie ul. Marynarska 15, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.).”