Nazwa projektu rekrutacyjnego
Showrunner
Klient
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy
Warszawa
Region
mazowieckie (Polska)
Opis oferty
Showrunner to stanowisko łączące rolę głównego producenta wykonawczego, producenta kreatywnego, głównego scenarzysty oraz głównego wydawcy programu.
Twoim zadaniem będzie kształtowanie wizji i strategii rozwoju projektów, dbanie o wyniki i długofalowy rozwój. Na co dzień będziesz mieć okazję współpracować z zespołem wydawców, producentów, redakcją strony głównej oraz innymi redakcjami czerpiąc informacje ze wszystkich stron i podejmując decyzje, które najlepiej wpływają na rozwój, misję, markę, wyniki oraz rentowność programów w grupie RASP.
Zakres obowiązków
- Wspieranie Dyrektora Programowego w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju produktów grupy Onet (Video/Audio)
- Zarządzanie relacjami ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w powstawanie projektów
- Kierowanie projektem od inspiracji do realizacji, w tym konceptualizacja oraz przekazywanie koncepcji wydawcom, producentom, redaktorom, sprzedawcom i partnerom marketingowym
- Rozwój i ciągła innowacja w formatach grupy Onet, uwzględniając zmieniające się ramówki oraz aktualne potrzeby rynkowe
- Nadzór merytoryczny i kreatywny nad formatem
- Zachowanie równowagi redakcyjnej pomiędzy treściami komercyjnymi, rozrywkowymi i publicystycznymi
- Nadzór merytoryczny nad codziennymi odcinkami programu, współpraca z prowadzącymi, ustalanie treści, dobór gości, oraz dbałość o strategię, wizerunek, PR i promocję
- Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym nad ofertą sprzedażową i redakcyjną kontrolą nad obecnością klientów w programach
- Bieżący nadzór nad harmonogramem i dystrybucją programów z grupy Onet na wszystkich platformach dystrybucji
- Opracowywanie strategii promocji we współpracy z działem Programowym, Marketingu
i Social Mediów - Współpraca z działem dystrybucji, monitorowanie ścieżki dystrybucji oraz zapewnienie oglądalności treści
- Analiza wyników oglądalności oraz innych KPI, raportowanie i wyciąganie wniosków dotyczących zmian
- Poszukiwanie nowych form i koncepcji formatów oraz analiza działań konkurencji
i trendów rynkowych - Dbałość o standardy wydawnicze w zakresie materiałów video
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami, jak firmy produkcyjne, projektanci czy kompozytorzy
- Inicjowanie oraz udział w burzach mózgów dotyczących innych formatów
- Ścisła współpraca z działem Marketingu (Art) w celu opracowania identyfikacji potrzeb twórczych, w tym m.in. promocji, reklamy
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami medialnymi, w szczególności wideo i audio
- Umiejętność zarządzania zespołami i współpracy z różnorodnymi interesariuszami
- Kreatywność i umiejętność przekładania koncepcji na konkretne działania
- Wiedza na temat rynku mediów, w tym zachodzących na nim zmian i trendów
- Znajomość procesów produkcji treści medialnych, od planowania po realizację
- Znajomość zagadnień związanych z promocją, PR i dystrybucją treści medialnych na różnych platformach, w tym social media i YouTube
- Zdolności analityczne i doświadczenie w monitorowaniu oraz raportowaniu wyników oglądalności i innych parametrów KPI
- Umiejętność rozwiązywania problemów budżetowych i organizacyjnych
- Znajomość współpracy z dostawcami zewnętrznymi w zakresie produkcji treści
- Znajomość narzędzi marketingowych i współpracy z zespołami kreatywnymi
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniających się warunkach
Oferujemy:
- Kafeterię benefitową NAIS
- Kartę multisport i wyzwania sportowe
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i rodziny
- Prywatną opiekę medyczną
- Legendarne imprezy
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Szeroką ofertę szkoleń
- Narzędzia AI (program szkoleń Akademia AI)
- Kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce