Junior Media Planner/Media Planner
Marki radiowe Agory to szeroka oferta dla słuchaczy i internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami, rozrywką i muzyką. To wszystko zapewniają Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio oraz platforma muzyczna Tuba.FM i portal informacyjny Tokfm.pl. Dzięki nim Grupa Radiowa Agory dociera do wielu różnorodnych grup odbiorców.
Dołącz do naszego zespołu sprzedaży i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju!
Czym będziesz się zajmować:
- planowaniem czasu reklamowego w radiu,
- budowaniem wizerunku eksperta poprzez zapewnienie klientom serwisu informacyjno-konsultacyjnego dotyczącego analiz rynku radiowego, badań radiowych, trendów rozwoju rynku radiowego,
- budowaniem dobrych relacji z klientami poprzesz zapewnienie właściwej i terminowej obsługi,
- monitorowaniem przepływu zleceń od klienta do stacji,
- egzekwowaniem i nadzorem realizacji zamówienia dokonanego przez klienta,
- przesyłanie dźwięków (spotów) przeznaczonych dla danych kampanii radiowych do stacji radiowych,
- aktualizowaniem baz danych programów plannerskich (badania radiowe) niezbędnych do planowania radia i analiz rynku radiowego,
- zlecaniem do Studia Produkcyjnego, koordynowanie i nadzorowanie produkcji reklam radiowych.
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy – umowa o pracę/zlecenie/B2B,
- pełen wymiar pracy zdalnej na czas trwania pandemii, a po jej zakończeniu pracę w modelu hybrydowym,
- stały rozwój,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce,
- pakiet medyczny,
- dostęp do pakietu benefitów, w tym zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów i do kina,
- dofinansowanie do wypoczynku.
Oczekujemy od Ciebie:
- umiejętności pracy z klientami biznesowymi,
- zainteresowań związanych z reklamą/marketingiem,
- nastawienia na realizację celów,
- umiejętności analitycznych,
- łatwości budowania relacji,
- zdolności negocjacyjnych,
- wiedzy dotyczącej rynku mediowego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowany,
- dobrej znajomości Excela.
Czekamy na Twoje CV!