Zakres obowiązków:
- Opieka nad siatkami reklamowymi serwisów oraz odpowiedzialność za ich optymalizację .
- Inicjowanie oraz przeprowadzanie testów AB i wielopłaszczyznowa analiza ich wyników.
- Wdrażanie oraz rozwój produktów i technologii reklamowych zgodnie z trendami rynkowymi - od etapu koncepcji do etapu realizacji.
- Analizy efektywności wykorzystania potencjału reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały popytowe.
- Monitorowanie natężenia emisji reklamowych na serwisach WP.
- Stała współpraca z zespołami produktowymi, IT, UX, realizacyjnymi oraz handlowymi.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w roli Product Managera/Business Ownera po stronie wydawcy lub domu mediowego.
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie zróżnicowanych zbiorów danych.
- Doświadczenie we współpracy z przedstawicielami obszarów (w tym kadra wyższego szczebla): IT, UX, Sprzedaż, PM/BO, Analiza.
- Znajomość standardów dot. reklamy internetowej, trendów i zagadnień marketingu online.
- Orientacja na cel i poszukiwanie nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.).
- Umiejętność przełożenia potrzeby biznesowej na język technologii oraz umiejętność oszacowania możliwości realizacji danego przypadku.
- Doświadczenia w obszarze realizacji kampanii Programmatic.
- Wiedza teoretyczna z zakresu webdev (HTML, CSS, JS).
- Doświadczenie w korzystaniu z SharePoint, Confluence, Teams, JIRA.
Oferujemy:
- Możliwość współpracy 100% zdalnej lub hybrydowej – wybór należy do Ciebie J.
- Pełen pakiet szkoleń i warsztatów przygotowujących do roli w zespole.
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie.
- Uznanie i docenianie efektów i jakości pracy.
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania.
- Pakiet benefitów – sam/a decydujesz z jakiego benefitu chcesz skorzystać.