Dlaczego warto z nami współpracować?
Wybierając nas dołączysz do firmy, która odnosi sukcesy w Polsce i za granicą. Dzięki szerokiemu portfolio oferujemy nasze produkty i usługi wszystkim graczom branży on-line: od agencji i domów mediowych, poprzez wydawców, reklamodawców i przedstawicieli e-commerce.
Key Account Manager
Firma: Gemius Polska
Miejscowość: Polska : mazowieckie : Warszawa
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów i całościowy proces sprzedaży naszych usług (od organizacji spotkań przez prowadzenie prezentacji do negocjowania warunków współpracy),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z Klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów Klienta),
- proponowanie/ przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami Klientów.
Dbanie o markę Gemius, w tym:
- nienaganna prezentacja siebie oraz firmy przed Klientem,
- przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
- udział w konferencjach branżowych.
Raportowanie.
Profil Kandydata:
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży internetowej,
- ukończone studia wyższe,
- znajomość MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat (poniedziałek - piątek),
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- silna motywacja do pracy w sprzedaży,
- samodzielność oraz inicjatywa,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętności negocjacji,
- umiejętności autopromocji,
- chęć do stałej nauki, rozwoju i doskonalenia,
- asertywność i odporność na stres,
- doświadczenie w pracy po stronie domów mediowych,
- znajomość gemiusAdReal, naszego innowacyjnego badania do pomiaru oglądalności reklam online (dodatkowo).
Nie zwlekaj, aplikuj.