Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.
Posiadamy certyfikat Top Employer Poland 2021 & 2022, który potwierdza, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych (talent development, trainings, recruitiment, wellbeing, on-boarding, inne).
Jesteśmy oddziałem lokalnym międzynarodowych struktur GroupM, które również posiadają certyfikat najlepszych praktyk HR, w ramach Top Employer Europe 2021 & 2022.
Obecnie w GroupM rozpoczynamy duży projekt rekrutacyjny, do naszego nowego Centrum kompetencyjnego GroupM w Polsce.
Bedziemy w Polsce obsługiwać od strony digitalowej Kluczowych Klientów GroupM na całym świecie. Budujemy nową & dużą strukturę digitalową w ramach projektu:
Offshore Hub Poland
Poszukujemy około 20 nowych osób, na stanowisko:
(Senior) Programmatic Manager
Co oferujemy / Zasady współpracy:
- Miejsce pracy: w naszym nowym biurze w Campusie Koneser (Warszawa);
- Model pracy: hybrydowy (dom / biuro) lub zdalnie;
- Rodzaj umowy: umowa o pracę (3 miesięczny okres próbny, potem na czas nieokreslony);
- Wynagrodzenie: do ustalenia, po rozmowie rekrutacyjnej oraz ocenie poziomu praktycznych umiejętności;
- Wymiar pracy: pełny etat.
Co zyskasz pracując w naszym nowym Hub'ie?:
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji zawodowych i zdobycie ciekawego nowego doświadczenia – praca dla międzynarodowych Klientów;
- Możliwość rozwoju swoich skills’ów językowych;
- Możliwość rozwoju w ramach nowej struktury GroupM.
Kogo szukamy:
- osób, które chcą dalej rozwijać się w obszarze digitalu, w swojej ścieżce specjalizacyjnej, ale również w pozostałych (jest możliwość rozpoczęcia pracy w nowej & innej ścieżce digitalowej),
- osób, które chcą i lubią pracować na liczbach, wyciągać wnioski, myśleć kreatywnie, robić raporty oraz są pozytywnie nastawione pod kątem nowych projektów,
- osób które cenią sobie szczerość, naturalność, kulturę osobistą, uśmiech, pozytywną komunikację oraz bardzo dobrą atmosferę pracy & dojrzałą kulturę organizacyjną.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii reklamowych w modelu Programmatic,
- nadzór nad kosztami i budżetem działu (analiza, monitoring i raportowanie),
- nadzór nad realizacją kampanii programatycznych dla Klientów GroupM HUB,
- planowanie i realizacja celów finansowych & biznesowych w tym obszarze,
- kreowanie i wdrażanie nowych elementów oferty w obszarze narzędzi Programmatic budujących/utrzymujących przewagę konkurencyjną w niniejszym obszarze,
- dbanie o rozwój zespołu (ocena roczna, szkolenia, talent development).
Zaaplikuj, jeśli posiadasz:
- min. 4 lata praktycznego doświadczenia w obszarze realizacji kampanii Programmatic,
- min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem / w koordynowaniu pracy innych pracowników, poparte sukcesami w zakresie rozwoju i utrzymania osób w organizacji – umiesz zintegrować zespół wokół celów, ocenić potencjał pracowników i docenić ich wkład,
- doświadczenie w budowaniu relacji i obsłudze klientów korporacyjnych, poparte sukcesami w zakresie realizacji celów strategicznych klienta, rozwoju biznesowej współpracy, wysokiej oceny współpracy przez klienta (obszar Programmatic),
- kompetencje managerskie związane z umiejętnością zarządzania oczekiwaniami podległych osób w zespole,
- umiejętność prezentacji i wystąpień publicznych oraz budowania skutecznej argumentacji,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem zespołu (mile widziane),
- wiedzę w zakresie wzajemnego wpływu pomiędzy decyzjami biznesowymi i HR-owymi,
- umiejętność rozumienia i przewidywania konsekwencji podejmowanych decyzji biznesowych i kadrowych
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobrą znajomość j. angielskiego.
Czego możesz się po nas spodziewać:
- jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
- dzielimy się wiedzą,
- mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
- kreujemy standardy w branży mediowej,
- lubimy się uczyć - mamy GroupM Academy, Letnią Szkołę Komunikacji i wiele innych szkoleń,
- pracuje u nas wewnętrzny coach,
- nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba,
- zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy,
- działają u nas HRowe programy: płatnych poleceń, relokacji i staży w ramach naszej grupy – nie nudzimy się,
- w piątki pracujemy do 15.00.
Oferujemy dodatkowo:
- uczestnictwo w projektach wspierających największych reklamodawców na świecie/rynkach zagranicznych,
- szybki rozwój osobisty dzięki szkoleniom i współpracy międzynarodowej,
- współpracę z najlepszymi specjalistami GroupM z zakresu digital,
- motywującą i koleżeńską atmosferę oraz dojrzałą kulturę organizacyjną,
- prace w nowym i nowoczesnym biurze w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra,
- Po okresie próbnym - pakiet benefitów składający się z karty sportowej Medicover, ubezpieczenia na życie, dofinansowania do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną w Centrach Medicover i Damiana,
- Dodatkowo u nas w biurze organizujemy Juice Day, imprezy integracyjne oraz cake day + codziennie są świeże owoce i super kawa ;)!
Zapraszamy!