Firma: Firma Medialna
Region: Mazowieckie, Warszawa
Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży e-commerce
Do głównych obowiązków kandydata/ki należeć będzie:
- Planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce
- Planowanie i przygotowywanie kampanii email marketingowych;
- Wsparcie w zakresie działań SEM/SEO
- Realizacja kampanii w sektorze mediów społecznościowych;
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań oraz rekomendowanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
- Realizacja założonego budżetu
- Aktualizacja oferty w e-sklepie
- Współpraca przy projektach związanych z rozwojem platformy;
Wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku szczególnie w e-commerce znajomość Google Analytics;
- znajomość zagadnień związanych z SEO i Adwords;
- znajomość serwisów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu;
- znajomość zagadnień związanych z email marketingiem;
- Znajomość HTML w stopniu min. podstawowym
- lekkie pióro i wyczucie estetyki;
Oferujemy:
- work-life balance
- dobrą atmosferę pracy i realne możliwości rozwoju zawodowego
- pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę),
- atrakcyjne warunki finansowe (podstawa wynagrodzenia + system motywacyjny),
- pakiet socjalny i medyczny
Kontakt: