Social Media Specialist
Obowiązki:
• planowanie i tworzenie treści
• prowadzenie działań w zróżnicowanych kanałach komunikacji w sieci Internet ze szczególnym uwzględnieniem social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter),
• zarządzanie obszarem social media w kontekście budowania społeczności wokół marek klientów firmy,
• udział w tworzeniu i realizacji marketingowych strategii obecności klientów w sieci,
• planowanie i nadzór nad realizacją promocji i kampanii reklamowych online,
• inicjowanie nowych działań i aktywności w obszarze digital i social media rozwijających ofertę firmy,
• opracowywanie i wprowadzanie do serwisów www treści content marketingowych,
• analiza i doradztwo w zakresie prowadzonych projektów w sieci Internet.
• dodatkowym atutem będzie praktyczna wiedza i umiejętność tworzenia treści z wykorzystaniem narzędzi SEO,
• projektowanie i przygotowywanie kreacji graficznych (chętnie też video), kampanie bannerowe i ich przeformatowania,
• wychwytywanie trendów i przekładanie ich na działania w mediach społecznościowych.
Wymagania:
• praktycznego doświadczenia w zakresie tworzenia skutecznych treści
• doświadczenia w realizacji różnorodnych działań promocyjnych w sieci
• bardzo dobrej znajomości mechanizmów rządzących mediami społecznościowymi,
• umiejętności analizy skuteczności treści zamieszczanych w mediach społecznościowych,
• znajomości narzędzi do obsługi kanałów social media (m.in. Menedżer reklam, Facebook Business Manager, Power Editor), a także zewnętrznych narzędzi do analizy i monitorowania swoich profili oraz Google Analytics,
• znajomości narzędzi do monitoringu mediów,
• dobrej znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności sprawnego posługiwania się językiem polskim (doskonałej znajomości zasad ortografii i gramatyki) i redagowania tekstów oraz tworzenia zrozumiałych, angażujących treści w mediach społecznościowych,
• doświadczenia w sprawnym pisaniu i redagowaniu tekstów,
• wykształcenia wyższego,
• dobrej znajomości języka angielskiego,
• umiejętności pracy w zespole,
• bardzo dobra znajomość programów graficznych,
• umiejętność przygotowywania materiałów w różnych formatach,
• wyczucie estetyki,
• kreatywności,
• zaangażowania, rzetelności i samodzielności w działaniu.
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
• Poznanie najnowszych narzędzi
• Ekspercką wiedzę całego zespołu zakupu mediów
• Możliwość poznania całego ekosystemu wsparcia Klientów Zewnętrznych, i innych kanałach takich jak: Programatic, Adwords itp…
• Korzystne warunki zatrudnienia oraz przyjemną atmosferę pracy.
Kontakt:
praca.sm@wp.pl