Programatic Specjalist
Obowiązki:
-
Zarządzanie, monitorowanie i optymalizacja przychodowa powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic
-
Uruchamianie, analiza efektywności oraz optymalizacja wskaźników kampanii reklamowych;
-
Odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru;
-
Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących realizacji kampanii;
-
Analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych;
-
Współpraca z klientami m.in. agencjami reklamowymi, domami mediowymi
-
Merytoryczne wsparcie pozostałych działów w firmie.
-
Ad form, doubleclikc, Sem, Seo, Ad words
Wymagania:
-
Biegłość w obsłudze komputera,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office ze wskazaniem na MS Excel;
-
Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy;
-
Umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne;
-
Umiejętność przeprowadzania analizy danych emisyjnych i tworzenia rekomendacji;
-
Samodzielność w działaniu, orientacja na realizację celów, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. podstawowym
-
Znajomość AdForm, DoubleClick, SEM, SEO, AdWords
Oferujemy:
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych
-
Pracę w miłej atmosferze
E-mail:
Praca.sm@wp.pl