Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 45 nowoczesnych kin i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Cenimy różnorodność, zaangażowanie i poczucie humoru. A co dla Ciebie jest ważne?
Specjalista ds. optymalizacji konwersji
TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ:
- posiadasz 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu e-commerce,
- bardzo dobrze znasz Google Analytics i mierniki efektywności kampanii,
- zwinnie posługujesz się narzędziami Google AdWords, Google Shopping, Google Tag Manager,
- masz wiedzę z zakresu rynku e-commerce i narzędzi wspierających sprzedaż,
- potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski,
- dodatkowo znasz narzędzia Business Intelligence (Tableau, Qlik, Power BI) i podobne – mile widziane.
TWOJA PRZYSZŁOŚĆ Z NAMI:
- realizacja kampanii efektywnościowych dla branż moda, agd, spożywcza, moto, wnętrza,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji bądź innego KPI klienta (COS, ROAS, itd.),
- tworzenie i zarządzanie landing pagami pod kątem optymalizacji konwersji,
- przeprowadzanie testów A/B i wdrażanie rekomendacji,
- bieżące analizowanie zachowań użytkownika oraz ścieżek zakupowych,
- rekomendowanie zmian produktowych, mających na celu maksymalizację sprzedaży,
- analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników.
DLACZEGO WARTO?
- możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę/B2B/umowy cywilnoprawnej,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- benefity: karta Multisport, bilety do kina lub bony zakupowe, możliwość udziału w turniejach sportowych i wyjazdach integracyjnych, dofinansowania, m.in. na refundację kosztów przedszkola, czy wyprawki szkolnej, możliwość korzystania z nisko oprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe,
- doskonała atmosfera w zgranym zespole profesjonalistów.