Digital Key Account Manager
Zakres obowiązków:
- realizacja wyznaczonych celów,
- rozwój sprzedaży i portfela aktywnych Klientów,
- sprzedaż kompleksowych rozwiązań reklamowych, zarówno w modelu direct, jak i programmatic,
- partnerska współpraca z Domami Mediowymi, Agencjami oraz ich Klientami
- budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych,
- inicjowanie, kreowanie i realizacja nowych rozwiązań w oparciu o potrzeby Klientów,
- tworzenie ofert i prowadzenie prezentacji sprzedażowych,
- monitorowanie i analiza prowadzonych kampanii reklamowych oraz tworzenie niezbędnych raportów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wysokich kompetencji sprzedażowych, pozytywnego nastawiania oraz orientacji na wynik,
- minimum dwuletniego doświadczenia w obszarze sprzedaży reklamy internetowej w portalu lub dużym serwisie,
- znajomości specyfiki takich obszarów jak: display, wideo, content marketing, performance,
- umiejętności budowania atrakcyjnych rekomendacji dla Klientów,
- zdolności negocjacyjnych i umiejętności wypracowywania kompromisów,
- bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej,
- bezpośrednie zaangażowanie w budowanie strategii i oferty handlowej,
- motywujący system wynagrodzeń w modelu: podstawa i prowizja od wartości kontraktów,
- samodzielne stanowisko i przyjazną atmosferę pracy.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pmpg.pl
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PMPG Polskie Media S.A. z siedzibą w Warszawie (02-486) przy ul. Al. Jerozolimskie 212 zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, e-mail: rekrutacja@pmpg.pl
Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO”), tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań związanych z zawarciem umowy o pracę lub umowy o współpracy, a także na podstawie przepisów prawa krajowego w zakresie ochrony danych osobowych.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres rekrutacji, chyba, że kandydat zrezygnuje z procesu rekrutacji bądź zażąda usunięcia jego danych osobowych.
Podanie przez kandydata danych osobowych jest koniecznym warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji i zawarcia umowy o pracę (umowy o współpracy). Konsekwencją braku podania tych danych jest brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail rekrutacja@pmpg.pl