Firma: Instytut Spraw Obywatelskich
Region: łódzkie
Stanowisko: Specjalista ds. promocji
Wymagania:
- Umiejętność komunikacji w mediach społecznościowych.
- Znajomość reklam Google Ads.
- Doświadczenie w pracy z dziennikarzami.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Poczucie estetyki.
- Znajomość narzędzi: Brand24 oraz programów graficznych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Satysfakcję ze współtworzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.
- Możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń.
- Wybraną formę współpracy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Zakres obowiązków:
- Udział w produkcji spotów do telewizji i radia.
- Prowadzenie relacji z mediami.
- Koordynowanie procesu reklamowego: kontakt z domem mediowym, wybór kanałów, monitoring reklam.
- Współpraca przy powstaniu wszystkich materiałów promocyjnych, w tym koordynacja prac grafika.
- Stały monitoring mediów.
- Tworzenie i zarządzanie reklamami Goodle Ads.
- Prowadzenie bieżącej komunikacji w mediach społecznościowych.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres maria.jaraszek@instytut.lodz.pl.
Do oferty aplikacyjnej prosimy dołączyć oświadczenie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Instytut Spraw Obywatelskich w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.