PROGRAMMATIC Specialist
JEŻELI:
-
posiadasz min. 2-letnie w zakupie kampanii online w modelu programmatic (DV360, AdForm),
-
znasz narzędzia i funkcjonalność programmatic (znajomość GMP będzie dodatkowym atutem),
-
posiadasz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem oraz realizacji długoterminowych celów,
-
posiadasz umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawność w operowaniu liczbami,
-
masz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz Power Pointa,
-
bardzo dobrze znasz język angielski (mowa, pismo),
-
jesteś kreatywna/kreatywny i lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań,
-
jesteś nastawiona/nastawiony na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych
-
masz certyfikat DIMAQ (mile widziany).
TWOJE WYZWANIA:
-
przygotowywanie i rekomendacja strategii działań programmatic,
-
kompleksowa obsługa kluczowych klientów, z naciskiem na rozwój,
-
wkład w rozwój produktu i narzędzi programmatic,
-
edukacja pracowników obsługujących klienta w zakresie wiedzy o programmaticu,
-
bieżąca współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
OFERUJEMY:
-
nielimitowane możliwości rozwoju i pracy przy projektach u lidera Digital Marketingu dla najważniejszych polskich i zagranicznych reklamodawców;
-
program kafateryjny MyBenefit (prywatne ubezpieczenie medyczne, kurs językowy, benefit sportowy);
-
elastyczne godziny pracy;
-
cykl realnych szkoleń miękkich, branżowych (z szeroko pojętego on-line marketingu), udział w konferencjach;
-
pracę z młodymi i ambitnymi osobami pasjonującymi się branżą internetową;
-
przyjazne środowisko pracy – w centrum, a nie w „Mordorze” – oraz zespół, który tworzy rodzinną atmosferę;
-
dog-friendly office;
-
sporą dawkę witamin – owoce i warzywa!;
-
możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy.
Kontakt:
katarzyna.pietrzak@cubegroup.pl