Firma:
Cube Group S.A.
Region:
Warszawa / Zdalnie
Stanowisko: Account Manager (Performance Marketing)
TWOJE ZADANIA:
- obsługa kampanii performance marketing (specjalność: affiliate marketing): afiliacja, mailing, display, native, push,
- współpraca z domami mediowymi, agencjami i Klientami bezpośrednimi, rozwój długofalowych relacji z nimi,
- przygotowywanie ofert i estymacji,
- negocjacje warunków cenowych kampanii,
- proaktywne podejście do prowadzonych kampanii, rekomendowanie nowych rozwiązań, Wydawców, modeli rozliczeń,
- optymalizacja kluczowych wskaźników,
- samodzielne analizy wyników prowadzonych kampanii oraz współpraca z zespołem analityki,
- tworzenie raportów na potrzeby analiz i planowania przyszłych kampanii, budowanie długofalowych relacji z Klientami i Wydawcami.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizowaniu kampanii on-line w modelach efektywnościowych i chętnie opowiesz nam na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym obszarze,
- współpracowałeś z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi, masz już wypracowane relacje z nimi,
- znasz rynek reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy) oraz rynek Wydawców,
- jesteś komunikatywny, lubisz kontakt z ludźmi i umiesz budować z nimi relacje,
- masz inicjatywę, potrafisz działać samodzielnie, angażujesz się w powierzone zadania i bierzesz odpowiedzialność za nie oraz nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- język angielski znasz w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- posiadasz dobrą znajomość branży e-commerce, będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów ????
- stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna), współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, SEM & Social, Content Marketing, SEO, Performance, Analityka, Programmatic, E-mail Marketing);
- dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
- jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy
- praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:)
- WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich).
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
- wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
4) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
6) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem linku:
https://bit.ly/Account_Manager_Performance_Marketing_w_Cube_Group