BrandLab - firma doradztwa komunikacyjnego i PR
Content Designer
Wymagania
• doświadczenie w pracy w social mediach, w tym praca na podobnym stanowisku w agencji PR (minimum rok doświadczenia)
• bardzo dobra znajomość kanałów komunikacji SM
• dobra znajomość narzędzi do analityki SM
• bardzo dobra umiejętność posługiwania się słowem mówionym i pisanym
• lekkie pióro i zdolności copywriterskie
• bardzo dobra organizacja pracy, samodyscyplina i umiejętność pracy w partnerskim środowisku
• otwarty umysł, ciekawość świata, satysfakcja z osiąganych wyników
• solidność, ambicja, chęć podnoszenia kompetencji i zdobywania wiedzy w swojej dziedzinie
• wykształcenie wyższe
Znajomość języków obcych, biegła praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
• wdrażanie strategii komunikacji w social mediach
• zarządzanie obecnością marki w internecie – kompleksowe prowadzenie i zarządzanie kampaniami w social mediach
• przygotowywanie kalendarzy publikacji w mediach społecznościowych i zarządzanie publikacjami marek
• przygotowywanie treści i zasad do akcji specjalnych w social media
• codzienne zarządzanie profilami marki w social media
• poszukiwanie nowych rozwiązań oraz analizowanie światowych i lokalnych trendów
• moderacja – odpowiedzi na zapytania fanów i animacja w kanałach społecznościowych marek
• przygotowywanie raportów z prowadzonych kampanii
Gwarantowane
• unikalne doświadczenia w pracy dla największych światowych marek i firm
• realny wpływ na kształt realizowanych działań – jeśli jesteś kreatywny, otwarty i odważny – Twoje zaangażowanie zostanie zauważone i docenione
• praca w kilkunastoosobowej grupie ambitnych, ciekawych świata ludzi
• umowa o pracę
Warszawa, Śródmieście (ścisłe centrum)
Kontakt
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres biuro@brandlab.pl
Pozostałe informacje
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.