BrandLab - firma doradztwa komunikacyjnego i PR
Account Executive (Dział Product & Lifestyle)
Wymagania
• doświadczenie w Public Relations, w tym praca na podobnym stanowisku w agencji PR (2-3 lat doświadczenia), realizacja projektów z obszaru komunikacji produktu, działań w mediach lifestyle & współpraca z blogerami
• bardzo dobra umiejętność posługiwania się słowem mówionym i pisanym
• praktyczna znajomość narzędzi wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej, w tym nowych mediów
• umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
• bardzo dobra organizacja pracy, samodyscyplina i umiejętność pracy w partnerskim środowisku
• otwarty umysł, ciekawość świata, satysfakcja z osiąganych wyników
• solidność, ambicja, chęć podnoszenia kompetencji i zdobywania wiedzy w swojej dziedzinie
• wykształcenie wyższe
Znajomość języków obcych, biegła praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie
i piśmie
Zakres obowiązków
• współpraca przy tworzeniu kompleksowych strategii i projektów komunikacyjnych związanych z komunikacją produktu
• budowanie i utrzymywanie relacji z grupami otoczenia, w tym z dziennikarzami
• zarządzanie powierzonymi projektami i relacjami
• opracowanie i redakcja materiałów wykorzystywanych w projektach (informacje prasowe, raporty, analizy, komentarze, szerokie opracowania tematyczne)
Gwarantowane
• rozwijająca praca w miłej atmosferze w ambitnej, średniej wielkości firmie doradczej, w partnerskim środowisku
• praca dla wiodących międzynarodowych firm – liderów branży przy ambitnych, często nieszablonowych projektach
• stałe podnoszenie kompetencji i umiejętności interpersonalnych ukierunkowane na budowanie relacji
Miejsce pracy
Warszawa, Śródmieście (ścisłe centrum)
Kontakt
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres biuro@brandlab.pl
Pozostałe informacje
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.