Firma: TIDIO
Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, którego sztandarowym produktem jest Tidio - live chat wspierany przez unikatowe rozwiązania czatbotowe i mailing.
Kilka statystyk - co warto o nas wiedzieć:
● Każdego miesiąca nasz widget widzi 162 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 2,2% wszystkich ludzi na świecie,
● Rośniemy w tempie 130% rocznie, a nasz cel to stanie się Unicornem,
● Zatrudniamy 60 osób, a jeszcze na początku 2019 roku było nas 20,
● Współczynnik satysfakcji eNPS w dziale Growth wynosi 100, to znaczy że podczas anonimowej ankiety w odpowiedzi na pytanie “Jak mocno polecasz pracę znajomemu” nikt nie dał niższej oceny niż 9.
● Region: Warszawa, Mazowieckie
● Stanowisko: Performance Marketing Specialist
○ Tworzenie i prowadzenie strategii marketingowej przy współpracy z osobami z Growth Teamu,
○ Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie płatnymi kampaniami reklamowymi, budowanie i optymalizowanie lejków sprzedażowych oraz współtworzenie naszej strategii marketingowej,
○ Skoncentrujesz się na takich KPI jak CPL, CAC, Landing Page Conversion Rates,
○ Google Ads i Facebook Ads to podstawowe kanały, którymi będziesz się opiekować. Jednak na nich Internet się nie kończy. Dostaniesz odpowiedni budżet na testowanie i poszukiwanie innych kanałów pozyskiwania klientów.
● Wymagania:
○ Masz przynajmniej dwa lata doświadczenia na stanowisku Performance Marketing Specialist, w trakcie których operowałeś/aś znacznymi budżetami na zagranicznych rynkach. I oczywiście możesz pochwalić się konkretnymi sukcesami, a nie tylko "przepaleniem" gotówki ;),
○ Posiadasz szeroką wiedzę z zakresu kampanii PPC, w tym najlepszych technik optymalizacji, targetowania, ustalania stawek i przenikania się wielu różnych kanałów podczas Customer Journey,
○ Myślisz analitycznie i działasz zadaniowo, jesteś w stanie zestawić ze sobą odpowiednie dane i informacje, a wnioski przekuć w działania,
○ Bardzo dobrze znasz narzędzia takie jak Google Analytics, Google Ads i Facebook Ads,
○ Wciąż się rozwijasz, na bieżąco śledzisz najnowsze trendy i publikacje w zakresie swojej specjalizacji,
○ Biegle władasz angielskim - będziesz w stanie używając tego języka tworząc reklamy i content na Landing Page.
● Oferujemy:
○ Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł - 14000 zł na B2B (lub ekwiwalent na umowie o pracę),
○ Współpracę z fantastycznym zespołem, w którym każdy jest pasjonatem (lub pasjonatką) tego, czym się zajmuje,
○ Możliwość realnego wpływu na rozwój globalnego produktu,
○ Nieustanny rozwój: e-booki, szkolenia, wyjazdy na konferencje i ciągłe dzielenie się wiedzą w ramach organizacji,
○ Prywatna opieka medyczna oraz Karta Multisport bez dodatkowych opłat.
● Kontakt:link do aplikowania
https://tidiocareer.recruitee.com/o/performance-marketing-specialist
Email: monika@tidio.net