Kierownik Produkcji TV (autopromocja) - m/k
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie planów, harmonogramów i budżetów produkcji tv na potrzeby autopromocji,
- Nadzorowanie i koordynacja procesu produkcji tv zgodnie z planem i budżetem,
- Koordynacja współpracy z zewnętrznymi producentami, freelancerami i dostawcami usług,
- Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z podwykonawcami TV,
- Planowanie autopromocji i kampanii TV,
- Rozwijanie procesów crosspromocyjnych i analizy efektywności autopromocji,
- Procesowanie dokumentacji związanej z produkcją TV,
- Współpraca z innymi działami.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku, najchętniej w produkcji tv autopromocji lub tego typu krótkich form,
- Wiedza z zakresu procesów produkcji TV i post-produkcji,
- Znajomość rynku produkcji TV (producenci, podwykonawcy, freelancerzy),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS – Office (zwłaszcza Excel),
- Umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, dokładność,
- Nastawienie na realizację celów w terminach, umiejętność pracy pod presją czasu, multizadaniowość.
Oferujemy:
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę cywilno-prawną, umowę o pracę lub inne formy współpracy (np. b2b),
- Ciekawą pracę w kreatywnym zespole, który realizuje spoty autopromocyjne, wizerunkowe, sprzedażowe, krótkie formy video na potrzeby kilkudziesięciu kanałów TV (m. in. Stopklatka, Zoom tv, Kino Polska, Kino TV, kanały Filmbox, kanały Canal+) oraz Digital,
- Realną możliwość rozwoju zawodowego i autonomię,
- Udział w dynamicznym rozwijaniu ciekawej firmy,
- Przyjazną atmosferę i współpracę z profesjonalistami.