Wirtualna Polska dalej inwestuje w Legimi. Wykłada prawie 20 mln zł
Meta jest gotowa zaangażować Trumpa do walki z unijnym batem regulacyjnym
Tomasz Lis zbiera pieniądze w sieci. Chce rozbudować swój kanał
Na czym polegają kampanie dezinformacyjne w sieci? Zagrożenia to deepfake, influencerzy i boty
Działająca w Polsce platforma cyfrowa zachęca do rezygnacji z satelity
Więcej zgłoszeń o Play i UPC do UOKiK. Na co skarżą się klienci?
Wkrótce nowe rady programowe w TVP i Polskim Radiu. Czas na rekomendacje
Tania platforma z polskimi filmami trafi na kolejne telewizory
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Zmarł Marian Turski, legendarny dziennikarz
Zmiany w nadzorze Ruchu. Nowy menedżer z Orlenu
Adam Michnik z kolejną nagrodą. Nawiązał do słów Kaczyńskiego
Dyrektor marketingu odszedł po pół roku z BGK. Teraz pracuje w Gemiusie
Nowa ekspertka digitalowa w Mediahub
Salestube partnerem technologicznym Lux Med
Hand Made kolejny rok będzie pracować dla Aldi
Czy polskie badanie radia jest przestarzałe? Pomysłu na zmianę i tak nie ma
Kolejna porażka szefa KRRiT. TOK FM nie zapłaci kary za „zooinwektywy”
"Pilne oświadczenie" szefa KRRiT. Reaguje na krytykę innego członka Rady
WEC Communication pracuje dla TCL
Były dziennikarz TVN będzie prowadził śledztwa korporacyjne
Na TikToku „grasują” filmiki z AI promujące kandydata PiS
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
Ruszył Serwis Naukowy Uniwersytetu Warszawskiego
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
Gdzie słuchamy treści audio? Radio popularniejsze od streamingu muzyki
BLIK urósł o ponad jedną trzecią. Przez rok 2,4 mld transakcji
Nowa sztuczna inteligencja w serwisie X. Elon Musk pokazał Grok 3
Nowy światłowód od Mety dłuższy od równika. Połączy kilka kontynentów
Leroy Merlin Polska z nowym prezesem. Ile zarabiają sklepy tej sieci?
Sinsay, H&M i 4F najczęściej kupowanymi markami odzieży w Polsce
Jeszcze więcej Reeboka i Shaqa. Tak chce rosnąć grupa CCC
TVP2 kręci drugi sezon show „Cudowne lata”. Kiedy premiera?
Sharon Stone wystąpi w hitowym serialu HBO
Prawie 50 mln złotych z „podatku od VOD” w 2024 roku
Medytacje uprzywilejowanego „jednego procenta”. Czy warto obejrzeć trzeci sezon „Białego Lotosu” od Maxa?
1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.
Agencje reklamowe odmawiają obsługi Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama".
23 stycznia br. sąd pierwszej instancji we Wrocławiu stwierdził, że wydawnictwo Phoenix Press wydając tytuł "Z życia wzięte wydanie specjalne prawdziwe uczucia prawdziwe tęsknoty" bezprawnie naśladowało czasopismo "Uczucia i tęsknoty" wydawane przez Edipresse Polska.
Telewizyjna reklama Vision Express nie narusza dobrych obyczajów. Zarzut, że w spocie pojawiają się ukryte treści wulgarne, został 3 stycznia odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.
Z końcem 2007 roku polski portal Pino (Internet Group S.A.) uruchomił na rynkach bałtyckich odpowiedniki serwisu patrz.pl - łotewski vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. 14 stycznia swój start miała z kolei litewska wersja serwisu iThink, dostępna pod adresem atvirai.lt.
W styczniu stanowisko sekretarza redakcji w miesięczniku "Manager Magazin" (Manager Media) objęła Agnieszka Szymborska-Sutton, a do zespołu pisma dołączyła Karolina Burda.
Na początku stycznia w wydawnictwie Manager Media powstał dział Manager-eventy. Na jego czele stanęła Joanna Żero, a dyrektorem do spraw sprzedaży została w nim Urszula Grzesik.
Telewizja MTV zakończyła produkcję polskiej wersji programu "Penetratorzy", poświęconego młodym randkowiczom. Serial zostanie wyemitowany wiosną w kanałach MTV Polska i MTV European.
W niedzielę 6 stycznia MTV Polska rozpoczęła emisję kontrowersyjnego reality show pt. "Zakochaj się w Tili Tequili". Jest to program o biseksualnej modelce, który okazał hitem w Stanach Zjednoczonych.
Polska Agencja Turystyczna w sposób niekonwencjonalny postanowiła promować Polskę na arenie międzynarodowej. 15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna "Pochwalmy się Polską" utrzymana w formule piłkarskiej, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia naszego kraju.
Zapisz się do newslettera