Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
Tak Solorz i Brzoska mają wyjść z eobuwia. Ponad miliard w gotówce i opcja kupna akcji CCC
Netflix kręci serial o japońskich samurajach
Aż 450 zgłoszeń do pierwszej edycji naszego konkursu. Finał Wirtuali już 19 marca
Michał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu..
TVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do „sekretnego programu”
W TVP Info najmocniej reklamują się Kaufland, Carrefour i Orlen
Prawie 50 mln złotych z „podatku od VOD” w 2024 roku
Adam Michnik z kolejną nagrodą. Nawiązał do słów Kaczyńskiego
Trump musi zrobić krok w tył ws. USAID? Ważna decyzja sądu dla NGO-sów i mediów
5 mln zł dla 51 projektów. Resort kultury przyznał środki w programie „Czasopisma”
Jak wydawcy mogą zastrzegać treści przed AI? Radzi organizacja branżowa
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Śledztwo ws. Polskiej Fundacji Narodowej przeniesione. Pod lupą 8 mln zł straty
Potrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł
France Channel TV nawiązuje współpracę z Performance Labs
Dzień z życia słuchaczki w nowej kampanii Radia ZET
„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja
Nowy dziennikarz Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego. Po dwóch dekadach w Polska Press
Eska odpowiada na nietypową ofertę pracy Radia ZET. Wzorcowy przykład dialogu marek
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Ogromne spadki Tesli w Europie. Muskowi szkodzi polityczny romans z Trumpem i AfD?
KinoGram klientem agencji Lepont
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
Gdzie słuchamy treści audio? Radio popularniejsze od streamingu muzyki
Polacy liderami zakupów online w Europie
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Microsoft zainwestuje w Polsce 3 mld zł
Kolejny big tech u Donalda Tuska. Nowa umowa ws. obronności
Zespół Brzoski chce zmian ws. podatków i aresztowań. Ogłasza pierwsze propozycje
Firma Elona Muska z kontraktem w Dubaju. Ma zbudować sieć tuneli
Węglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często „ratunek dla managerów”
Medytacje uprzywilejowanego „jednego procenta”. Czy warto obejrzeć trzeci sezon „Białego Lotosu” od Maxa?
BAFTA 2025: triumfują „Konklawe” i „The Brutalist”
1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.
Agencje reklamowe odmawiają obsługi Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama".
23 stycznia br. sąd pierwszej instancji we Wrocławiu stwierdził, że wydawnictwo Phoenix Press wydając tytuł "Z życia wzięte wydanie specjalne prawdziwe uczucia prawdziwe tęsknoty" bezprawnie naśladowało czasopismo "Uczucia i tęsknoty" wydawane przez Edipresse Polska.
Telewizyjna reklama Vision Express nie narusza dobrych obyczajów. Zarzut, że w spocie pojawiają się ukryte treści wulgarne, został 3 stycznia odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.
Z końcem 2007 roku polski portal Pino (Internet Group S.A.) uruchomił na rynkach bałtyckich odpowiedniki serwisu patrz.pl - łotewski vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. 14 stycznia swój start miała z kolei litewska wersja serwisu iThink, dostępna pod adresem atvirai.lt.
W styczniu stanowisko sekretarza redakcji w miesięczniku "Manager Magazin" (Manager Media) objęła Agnieszka Szymborska-Sutton, a do zespołu pisma dołączyła Karolina Burda.
Na początku stycznia w wydawnictwie Manager Media powstał dział Manager-eventy. Na jego czele stanęła Joanna Żero, a dyrektorem do spraw sprzedaży została w nim Urszula Grzesik.
Telewizja MTV zakończyła produkcję polskiej wersji programu "Penetratorzy", poświęconego młodym randkowiczom. Serial zostanie wyemitowany wiosną w kanałach MTV Polska i MTV European.
W niedzielę 6 stycznia MTV Polska rozpoczęła emisję kontrowersyjnego reality show pt. "Zakochaj się w Tili Tequili". Jest to program o biseksualnej modelce, który okazał hitem w Stanach Zjednoczonych.
Polska Agencja Turystyczna w sposób niekonwencjonalny postanowiła promować Polskę na arenie międzynarodowej. 15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna "Pochwalmy się Polską" utrzymana w formule piłkarskiej, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia naszego kraju.
Zapisz się do newslettera