Mecz Polska – Holandia hitem weekendu. Ilu miał widzów?

Prawie 5,4 mln widzów obejrzało w piątkowy wieczór na antenach TVP mecz piłki nożnej Polska – Holandia. Transmisja spotkania na antenach TVP1 i TVP Sport była najliczniej oglądanym programem weekendu – informuje nadawca.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Mecz Polska – Holandia hitem weekendu. Ilu miał widzów?
Mecz Polska-Holandia

Drużyny reprezentacji Polski i Holandii w piłce nożnej rozegrały spotkanie w piątek 14 listopada na PGE Narodowym w Warszawie. Mecz w ramach eliminacji do mistrzostwa świata 2026 transmitowano na antenie TVP1 i TVP Sport o godz. 20:35.

Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, w Jedynce rywalizację piłkarzy obejrzało średnio 3,56 mln widzów, a w szczytowym momencie przynajmniej przez minutę przed telewizorami zsiadło nawet 4,36 mln osób. To przełożyło się na 30,7 proc. udziału TVP1 w rynku wśród ogółu widowni.

Transmisję spotkania w TVP Sport obejrzało średnio 1,83 mln osób, a w szczycie oglądalności 2,06 mln widzów. Udział stacji w rynku wśród wszystkich widzów wyniósł 15,8 proc.

Jak informuje w komunikacie prasowym TVP, "transmisja tego spotkania na antenach TVP była najliczniej oglądanym programem weekendu", a dodatkowo w sieci mecz oglądało 520 tys. użytkowników online.

Mecz, w którym w 43. minucie gola dla Polski zdobył Jakub Kamiński, zakończył się remisem, po tym jak na początku drugiej połowy wyrównał Depay.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej