15 pytań o Wirtualnych Mediach. Powiedz, co o nas sądzisz [ANKIETA]
Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Krzysztof Stanowski krytycznie o badaniach oglądalności tv. „Obraża inteligencję reklamodawców”
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Interbrand: Facebook poza pierwszą dziesiątką najwartościowszych marek świata. Liderem Apple i Amazon
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. „Często odmowa odpowiedzi, wyborcy są podejrzliwi” (opinie)
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
Rok 2019 w badaniach i najważniejsze trendy na 2020
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Rok 2018 w branży badawczej - podsumowanie. Co nas czeka w 2019?
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"
Eksperci krytycznie o pomyśle Jacka Kurskiego na narodowe badanie oglądalności. TVP „ma gorączkę, więc bije w termometr”
Badacze rynku o 2015 roku - prognozy na 2016
Badacze rynku o 2014 roku - prognozy na 2015
Przejście od pecetów do tabletów i smartfonów zmienia biznes
Badacze rynku o 2013 r. - prognozy na 2014 r.
Marcin Duma: Ujednolicenie badań konieczne, inaczej branża poniesie straty