Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w górę również Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (czerwiec-sierpień 2008) pokazuje, że tegoroczne wakacje należały zdecydowanie do radia RMF FM.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 23,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,3 punkt proc. Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 17,7 proc. udziałem w rynku (poprzednio 19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 13,0 proc.
(spadek o 1 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka"
- 6,2 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego).