Toshiba oraz AMD prowadzą obecnie kampanię reklamową z wykorzystaniem interaktywnego outdooru umieszczonego w centrum Warszawy, na który zostaną wygenerowane życzenia osób, które wezmą udział w akcji.
Aby przekazać życzenia należy wysłać SMS pod numer 7136 z hasłem Laptop, następnie wpisać numer telefonu osoby, której chce się złożyć życzenia, a na koniec dopisać treść swoich oryginalnych życzeń. Osoba, której numer został wybrany otrzyma powiadomienie o życzeniach a sama ich treść pojawi się na specjalnym ekranie umiejscowionym w Alejach Jerozolimskich naprzeciwko Pałacu Kultury i Nauki.
Partnerem radiowym akcji jest Eska. Najciekawsze przesłane życzenia są czytane na antenie w porannym programie "Zjedz Pawelca na śniadanie". Autorzy najlepszych życzeń dnia są nagradzani notebookiem Toshiba z dwurdzeniowym procesorem AMD. Dodatkowo na stronach internetowych radia można śledzić transmisję na żywo życzeń z ekranu w Alejach Jerozolimskich.
Akcja ma trwać do 24 grudnia. Koncept akcji przygotował dom mediowy MPG, a za koordynację oraz platformę technologiczną odpowiada agencja G&G Brand Consulting.