Prasa 2016-02-04
0

„Życie na Gorąco” z nowymi rubrykami

Tygodnik „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) od najnowszego wydania, które ukazało się 4 lutego br., poszerzył zawartość o nowe rubryki. Numer wspiera kampania reklamowa.

W magazynie pojawił się „Życiowy niezbędnik” - liczące 8-12 stron kompendium wiedzy dotyczące spraw medycznych, finansowych czy prawnych. W pierwszym wydaniu są w nim materiały poświęcone m.in. nadciśnieniu tętniczemu.

Nowością w tygodniu są też rubryki „Tajemnice sławnych ludzi” oraz „Prawdziwe losy filmów bohaterów” (prezentująca pierwowzory filmowych postaci).

„Życie na Gorąco” kosztuje bez zmian 1,99 zł. Najnowsze wydanie wspiera kampania w stacjach telewizyjnych i w magazynach Wydawnictwa Bauer. Media zakupił dom mediowy MEC.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Życia na Gorąco” wyniosła w październiku 2015 roku 533 405 egz.

Autor: pp

Więcej informacji: Życie na Gorąco

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas