Rusza kolejna promocja piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Dwa szybkie Żubry”. Za obsługę marketingową tej marki odpowiadają firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR i Zenith.
W ramach promocji każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło dotyczące dwóch Żubrów, będzie mógł je wymienić na dwa darmowe piwa tej marki. Poprzednie dwie edycje akcji zaczęły się w marcu 2016 i 2017 roku, wzięło w nich udział kilkadziesiąt tysięcy sklepów na terenie całej Polski.
- Polacy doceniają możliwość zdobycia podwójnej nagrody w prostym mechanizmie promocyjnym. Dlatego „Dwa szybkie Żubry” cieszą się tak dużą popularnością. Już za chwilę powrócą na piwny sezon w nowej odsłonie - zapowiada Łukasz Kling, junior brand manager marki Żubr.
Rozpoczęła się już teaserowa odsłona kampanii reklamowej, obejmuje telewizję, internet oraz radio (m.in. 5-sekundowe spoty).
Obsługą marketingową piwa Żubr zajmują się firmy PZL (kreacja reklam), OTO Film i Platige Image (produkowały ostatnie spoty), Tailor Made PR (public relations) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).