Reklama 2010-06-21
1

„Zniżki za gole” w mundialowej promocji Allianz Direct

Allianz Direct prowadzi piłkarską promocję swoich ubezpieczeń OC i AC. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie i prasie.

W ramach trwającej obecnie promocji ubezpieczeń OC i AC w Allianz Direct na specjalnie uruchomionej stronie internetowej użytkownicy mogą głosować, w którym z meczów rozgrywanych właśnie piłkarskich mistrzostw świata padnie najwięcej goli. Suma bramek wytypowanego spotkania jest mnożona przez dwa (w fazie grupowej), trzy (w fazie pucharowej) i cztery (w finale), a ostateczny wynik stanowi obowiązującą w określonym czasie zniżkę na ubezpieczenie. Akcja – skierowana przede wszystkim do kibiców – jest prowadzona w serwisie gol.AllianzDirect.pl, który przygotowała agencja Jamel Interactive.

Promocji – zaplanowanej pod hasłem „Zniżki za gole” do 13 lipca – towarzyszą działania reklamowe w internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, serwisy należące do sieci AdOcean, komunikator Gadu-Gadu) oraz prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” – „Skarb Kibica”. Kreacją tej kampanii również zajęła się agencja Jamel Interactive.

Autor: tw

Więcej informacji: Allianz Direct, Allianz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas