Reklama 2025-03-25
1

Znana artystka kabaretowa reklamuje Bricomarché

Sieć sklepów Bricomarché rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Działania komunikacyjne podkreślają zaangażowanie marki w dostarczanie konkurencyjnych cen w ramach szerokiego wyboru produktów. W kampanii bierze udział Ewa Błachnio. 
 

– Nowa kampania Bricomarché to wyraz naszego zaangażowania w budowanie wartości dla klientów. Stawiamy na transparentność cenową i ofertę skrojoną na miarę lokalnych potrzeb. Chcemy być blisko naszych klientów i dostarczać im możliwie najlepsze rozwiązania do realizacji ich marzeń o idealnym domu i ogrodzie, stawiając naszą atrakcyjność cenową na pierwszym miejscu – mówi Agnieszka Kurowska, dyrektorka marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Ewa Błachnio w kampanii Bricomarché

Do współpracy przy kampanii zaproszono Ewę Błachnio - popularną artystkę kabaretową i stand-uperkę, która w humorystyczny sposób wciela się w różne postacie klientów Bricomarché. W ramach spotów reklamowych bohaterka odwiedza sklepy sieci, korzystając z atrakcyjnej oferty cenowej przy nieocenionej pomocy zaangażowanych pracowników. W pierwszej odsłonie kampanii postać agentki od niskich cen, w którą wciela się Błachnio, w zabawny sposób przybliża klientom korzyści płynące z programu lojalnościowego „Skanujesz – zyskujesz”. 

Program, który działa w ramach aplikacji Bricomarché, umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na  kupony rabatowe. Użytkownicy programu lojalnościowego mogą także korzystać z czasowych obniżek cenowych oraz akcji promocyjnych aktywowanych wyłącznie po zeskanowaniu karty klienta. Hasła towarzyszące pierwszej odsłonie reklamy – „Skanuj częściej, zyskuj więcej” oraz „Nasze ceny rządzą” – podkreślają benefity, które sieć na co dzień oferuje swoim klientom.

Integralnym elementem kampanii pozostaje również rozpoznawalna oprawa muzyczna. Utwór „Masz to w Brico”, inspirowany globalnym hitem „Despacito”, nadaje komunikacji dynamiki i podkreśla jej lekkość, zapewniając jednocześnie wysoki poziom zapamiętywalności przekazu.

Kampania obejmie szeroką gamę działań promocyjnych – od gazetek handlowych, poprzez kampanie w social mediach, aż po spoty telewizyjne i reklamy internetowe. Nowe logo oraz claim marki będą obecne we wszystkich kanałach komunikacyjnych sieci.

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów i materiałów odpowiada GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Essence Mediacom, a implementacją kampanii w mediach społecznościowych – agencja Kamikaze.

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Bricomarché, Ewa Błachnio

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter