Reklama 2014-01-21
0

ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Velvet Care

ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową Velvet Care. Umowę podpisano na rok.

Kontrakt ZenithOptimedia Group z Velvet Care obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów wszelkiego rodzaju na potrzeby działań reklamowych marki Velvet.

- Do przetargu zaprosiliśmy cztery domy mediowe. Firma ZenithOptimedia została oceniona najwyżej we wszystkich najważniejszych dla nas obszarach, takich jak strategia komunikacji, dopasowanie koncepcji kreatywnej do mediów, koszt zakupu mediów i koszty obsługi oraz oferowane zasoby ludzkie i zaplecze organizacyjne - opisuje Roman Jawczak, senior brand manager Velvet Care.

Pod koniec ubiegłego roku Velvet Care wybrała agencje 21east i Concept House do obsługi reklamowej w zakresie kreacji (więcej na ten temat).

Autor: jj

Więcej informacji: ZenithOptimedia Group, Velvet, Velvet Care

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas