Reklama 2019-11-29
0

Zenith broni obsługi mediowej Kauflandu

Sieć sklepów Kaufland Polska jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Budżetu broni agencja Zenith należąca do Publicis Media.

Biuro prasowe Kaufland Polska potwierdziło, że jest w trakcie rozmów z agencjami mediowymi. Ich liczby i nazw jednak nie ujawniło.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazano jedynie, że wybrany dom mediowy rozpocznie współpracę z Kauflandem od marca 2020 roku. Będzie się zajmować planowaniem i zakupem mediów dla tej sieci sklepów.

Obecnie odpowiada za to Zenith. Agencja rozpoczęła współpracę z tym klientem z początkiem 2018 roku po wygranym przetargu.

Przejęła wówczas klienta od Maxusa ( obecnie Wavemaker który zajmował się mediami tradycyjnymi) i Blue 449 (Publicis Media, zajmował się internetem).

 

Autor: bg

Więcej informacji: Kaufland, Zenith, Publicis Media

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter