Reklama 2016-04-15
0

Zbigniew Bródka ambasadorem akcji „Nestlé porusza Polskę”

Łyżwiarz szybki Zbigniew Bródka został ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”. To jubileuszowa inicjatywa Nestlé z okazji 150-lecia firmy, propagująca aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu.

Program „Nestle porusza Polskę” ogłoszono w lutym tego roku z okazji 150-lecia firmy Nestlé, która zgodnie ze swoim motto zachęca: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. Firma ufunduje 16 nowoczesnych siłowni terenowych w całym kraju. Internetowe głosowanie na lokalizacje siłowni trwa do 6 lipca na stronie NestlePorusza.pl.

Zbigniew Bródka wspiera inicjatywę „Nestlé porusza Polskę”, propagującą aktywność fizyczną w plenerze. - Kiedy zostałem łyżwiarzem, do najbliższego sztucznego lodowiska w Łodzi miałem 41 km, a do toru łyżwiarskiego dwa razy więcej. Potrzeba dużo wytrwałości i samozaparcia, aby trenować na tak oddalonych obiektach sportowych. Właśnie z tego powodu popieram budowanie ogólnodostępnej infrastruktury sportowej - uzasadnia sportowiec.

Dotychczas Bródka był bohaterem kampanii społecznej pod hasłem „Nie dla czadu”, reklamował golarki Zelmer oraz Mleko Łowickie.

Autor: bg

Więcej informacji: Zbigniew Bródka, Nestlé

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas