Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom przygotował na święta zabawną reklamę, pokazującą, jak silne i ważne są w rodzinie nietypowe zwyczaje i tradycje.
Kampania Bouygues opowiada o relacji ojca i syna na przestrzeni kilkudziesięciu lat przez pryzmat jednego nietypowego zwyczaju. Jest nim taniec, którego znaczenie i rytm znają tylko oni. Z biegiem lat nabiera on niemal symbolicznego znaczenia w ich relacjach i staje się ojcowsko-synowską tradycją, która przekazywana jest kolejnemu pokoleniu.
Niebagatelną rolę odgrywa w reklamie smartfon, na którym można korzystać z usług Bouygues Telecom. Telefon jest tu pokazany nie tylko jako nośnik technologii, ale przede wszystkim - rodzinnych wspomnień i więzi.
Muzyczny podkład reklamy to piosenka zespołu Redbone "Come and Get Your Love".
Reklama jest emitowana we francuskich stacjach telewizyjnych. Za reżyserię odpowiada Martin Werner. Kreację przygotowała paryska agencja Betc.