Reklama2015-04-17

Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop

Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan.

Za wsparcie komunikacyjne rynkowego debiutu marki Non Stop odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę mediową Maxus . Agencja opracowała całościową strategię komunikacji marki, projekty opakowań i kampanię promocyjną. Na obecnym etapie nie ujawniono, w jakich mediach będzie kampania i jak długo potrwa.

Wiadomo jedynie, że akcja realizowana będzie pod hasłem „Chrupanie, Muzyka, Impreza” i adresowana głównie do nastolatków. Głównym kanałem kampanii ma być internet z naciskiem na portale społecznościowe.

Autor:bg

Więcej informacji:Non Stop, chrupki, TBM Snack, Saszan, youtuberzy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter