Reklama 2008-06-16
0

Wzrost nakładów na reklamy w kinach

W ubiegłym roku wydatki na reklamy w kinach w USA zwiększyły się o 18,5 procenta i wyniosły 539,9 miliona dolarów.

Z najnowszych danych przedstawionych przez organizację Cinema Advertising Council (CAC) wynika, że tempo tego wzrostu było w zeszłym roku szybsze niż w latach 2005 i 2006, kiedy wydatki zwiększały się na poziomie około 15 procent - informuje serwis Mediaweek.

92 procent (494,6 miliona dolarów) tegorocznych nakładów zostało przeznaczonych na reklamy na ekranach, a pozostałe 8 procent (45,3 miliona dolarów) na inne promocje w budynkach kin.

Pełniący funkcją prezydenta CAC Stu Ballatt prognozuje, że dwucyfrowy wzrost wydatków na reklamy w kinach będzie kontynuowany "co najmniej przez kilka najbliższych lat".

źródło: Mediaweek

Autor: km

Więcej informacji: reklama w kinie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas