Reklama 2011-04-28
0

„Wyspa Nagród” na Dominikanie promuje Brittę

Rusza konkurs „Wyspa Nagród” promujący ryż Britta (Sawex Foods). Akcję wspiera kampania reklamowa obsługiwana przez Value Media.

W konkursie „Wyspa Nagród” należy kupić trzy opakowania ryżu Britta oraz wypełnić kupon zgłoszeniowy i wysłać go na wskazany adres. Do wygrania jest wycieczka dla dwóch osób na Dominikanę, 10 urządzeń do gotowania ryżu i 100 zestawów produktów Britta.


Promocję – zaplanowaną na maj i czerwiec – wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę (inserty w „Reader’s Digest”, „Przyjaciółce” i „Vivie!”), internet (reklamy w serwisach tematycznych takich jak Gotujmy.pl, na Facebooku i w Google) oraz outdoor (reklamy full back na tyłach autobusów). Za strategię i przebieg akcji reklamowej odpowiada dom mediowy Value Media.

Autor: tw

Więcej informacji: Wyspa Nagród, Britta, Sawex Foods

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas