Prasa 2007-10-16
0

Wydawnictwo G+J kupiło wortal społecznościowy

Wydawnictwo G+J kupiło największy polski wortal społecznościowy o tematyce podróżniczej - Odyssei.

Wartość transakcji nie została ujawniona.

- Realizujemy zapowiedziany wcześniej plan inwestycji w Internet; plan ten obejmuje nie tylko rozwój serwisów pod markami naszych magazynów, ale także zakup lub budowanie niezależnych od pism przedsięwzięć internetowych. Odyssei.pl to w pełni niezależny produkt, oferujący dodatkowo atrakcyjną możliwość stworzenia synergii pomiędzy wortalem a naszym serwisem National-Geographic.pl i magazynami pod marką National Geographic - mówi dyrektor multimediów G+J Marcin Kozioł. - Nie wykluczamy kolejnych przejęć, które wzmocnią naszą obecność w Internecie w różnych segmentach rynku - dodaje.

Dotychczasowi właściciele i twórcy oraz zespół wortalu Odyssei pozostaną z nim związani i będą go rozwijać w ramach wydawnictwa G+J.

Wg badań Gemius / PBI Megapanel, w lipcu 2007 r. wortal Odyssei.pl odnotował ponad 234 tys. polskich użytkowników i 1,22 mln odsłon. Serwis ma również wersję anglojęzyczną, z której korzysta ok. 60 tys. obcokrajowców.

Autor: km

Więcej informacji: G+J, Odyssei.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter