Prasa2015-02-06

Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2014 roku wyniosła 45 192 egz., czyli o 11,72 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Gazety Pomorskiej” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym odcinku czasu zmniejszył się o 8,08 proc. do 44 773 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w 2014 roku wyniosła 32 551 egz., po spadku o 9,27 proc.

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która w zestawieniu zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 14,63 proc. i ostatecznie wyniósł 3 987 egz.

 

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(3)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter