W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2014 roku wyniosła 45 192 egz., czyli o 11,72 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Gazety Pomorskiej” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym odcinku czasu zmniejszył się o 8,08 proc. do 44 773 egz.
Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w 2014 roku wyniosła 32 551 egz., po spadku o 9,27 proc.
Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która w zestawieniu zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 14,63 proc. i ostatecznie wyniósł 3 987 egz.
Prasa | „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” mocno straciły w 2014 r., a „Super Express” prawie nic. „Nie zależy nam, by ktoś nas lubił” |
Zobacz tabelę
- 1
- 2