Prasa 2012-08-09
6

Wszystkie dzienniki regionalne straciły w I półroczu 2012

Wszystkie 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyło I  półrocze br. ze spadkami sprzedaży, a najwięcej stracił “Dziennik Polski”. Liderem pozostał Dziennik Zachodni”.

Średnia sprzedaż ogółem “Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w I półroczu br. wyniosła 59 189 egz., czyli o 8,41 proc. mniej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w okresie od stycznia do czerwca br. na poziomie 56 409 egz., po spadku o 10,30 proc.

Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy zmalał o 7,15 proc. do 40 970 egz.

W I półroczu br. najwięcej stracił “Dziennik Polski” (Polskapresse). Znajdujący się na 8. miejscu tytuł zanotował spadek o 15,04 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 29 800 egz. Sporo stracił też “Głos-Dziennik Pomorza” (Media Regionalne), którego wynik zmalał o 13,16 proc. do 30 472 egz.

Z kolei najmniejszym spadkiem w zestawieniu, dotknięta została „Gazeta Codzienna Nowiny” (Media Regionalne, 11. miejsce). Jej udział zmniejszył się zaledwie o 1,82 proc. do 24 613 egz.

>>> Czerwiec 2012: Spadki wśród gazet regionalnych

Zobacz tabelę

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: dziennik regionalny

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas