W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w I półroczu 2014 roku wyniosła 47 055 egz., czyli o 11,79 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Gazety Pomorskiej” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym odcinku czasu zmniejszył się o 8,69 proc. do 46 093 egz.
Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu 2014 roku wyniosła 33 430 egz., po spadku o 8,91 proc.
Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która w zestawieniu zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 16,41 proc. i ostatecznie wyniósł 4 101 egz.
>>> „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” najwięcej straciły w I półroczu (wykres)
Zobacz tabelę
- 1
- 2