Pod hasłem „Słuchaj głosu serca” rozpoczęła się kampania reklamowa marki Polocard (Pfizer) zachęcająca mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.
Spot telewizyjny opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna. - Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca, które w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie - mówi Tomasz Pizło, senior copywriter w agencji Hand Made kierujący zespołem kreatywnym.
Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych emitowany jest w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS.
Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.