Reklama 2009-05-14
0

WPP nadal z globalnym budżetem reklamowym Land Rovera

Marka Land Rover nadal będzie współpracować z należącymi do holdingu WPP Group agencjami przy swoim globalnym budżecie reklamowym.

Na początku bieżącego roku producent samochodów prowadził rozmowy z agencjami odnośnie swojego globalnego budżetu reklamowego, który obsługują Young & Rubicam, Wunderman i MindShare.

W wyniku tych dyskusji należąca do koncernu Tata Motors marka postanowiła, że należące do WPP i pracujące dla niej ww. agencje zostaną skupione w ramach grupy Team Land Rover.

W ubiegłym roku Land Rover sprzedał 32.567 nowych modeli swoich samochodów, czyli o 30 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007 (46.552).

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Land Rover, WPP

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas