Reklama 2010-12-08
2

Włoska kampania reklamuje Lavazza A Modo Mio (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa ekspresów kawowych Lavazza A Modo Mio. Akcję przygotowały firmy Armando Testa, Arip i B&W PR.

Kampania reklamowa ekspresów kawowych na kapsułki Lavazza A Modo Mio podkreśla ich włoskie pochodzenie oraz to, że pozwalają one bezproblemowo przygotować prawdziwe espresso. Przypomnijmy, że urządzenia te były już reklamowane wiosną br. (więcej na ten temat).




Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVN7, TVP1, TVP2, Polsat News, TV4, 13th Street, Comedy Central, AXN, FoxLife, Kino Polska, MTV, National Geographic, Tele5, Universal Channel, VH1) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe w Warszawie). Ponadto w punktach sprzedaży prowadzone są prezentacje i promocje konsumenckie.

Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w Polsce do końca grudnia – przygotowała włoska agencja reklamowa Armando Testa, planowaniem mediów na naszym rynku zajęła się firma Arip, a działania public relations prowadzi agencja Black & White PR.

Autor: tw

Więcej informacji: Lavazza A Modo Mio, Lavazza

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas