Na początku stycznia, podczas pierwszego roboczego spotkania władz IV kadencji Stowarzyszenia Branży Eventowej zadecydowano, za jakie obszary tematyczne będą odpowiadać członkowie zarządu.
Prezes zarządu SBE, Marta Dunin- Michałowska, będzie odpowiedzialna za kwestie związane z edukacją. Pozostałe obszary powierzono członkom zarządu. Żaneta Berus zajmie się rozwojem współpracy międzynarodowej, a Renata Razmuk zadba o przygotowanie konferencji i wydarzeń specjalnych. Nad rozwojem regionalnym nadzór sprawować będzie Marcin Stefański. Kwestie finansowe skoordynuje Piotr Wojdat.
W planach SBE jest organizacja cyklicznych spotkań oraz konferencji, debat i wydarzeń dla członków organizacji. Celem władz jest również dalsza integracja osób zrzeszonych w stowarzyszeniu.
- Tylko dzięki bogatej wiedzy i doświadczeniu ekspertów, działających na rzecz branży eventowej w ramach naszego stowarzyszenia będzie możliwe zrealizowanie ambitnych planów SBE na lata 2017-2020 mówi Marta Dunin- Michałowska, prezes zarządu SBE.
W lutym odbędzie się kolejne spotkanie członków SBE, podczas którego zarząd przedstawi krótko- i długofalowy plan działań oraz rozwoju stowarzyszenia. Również sami członkowie zadecydują, jak chcą działać w organizacji najbliższym czasie, w jakie wydarzenia angażować się jako współorganizator czy partner merytoryczny.
Władze Stowarzyszenia Branży Eventowej na czwartą kadencję wybrano w połowie grudnia ubiegłego rok.