Telewizja 2012-10-31
6

„Wideoteka” Szabłowskiej i Szewczyka gromadzi 900 tys. widzów

Program „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka ogląda w TVP1 co tydzień 900 tys. widzów, czyli mniej niż gromadzą w tym czasie propozycje konkurencyjnych stacji.

Pokazane dotąd osiem odcinków „Wideoteki” (emisja w niedziele o 12.50) obejrzało średnio 900 tys. widzów, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 4,91 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Muzyczny program ma mniej widzów niż Jedynka gromadziła w niedzielnym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Wtedy oglądało ją bowiem 1,32 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 14,75 proc. i 11,88 proc.

„Wideoteka” daje TVP1 dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 (nadaje ona filmy fabularne i ma 17,18 proc. udziału), a przed Jedynką plasują się jeszcze: TVN („Lekarze”, „Prawo Agaty”; 10,77 proc.) i Polsat („Jaś Fasola”, filmy; 9,51 proc.). W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta.

W prowadzonym przez Marię Szabłowską i Krzysztofa Szewczyka programie „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” goszczą spikerzy, prezenterzy, piosenkarze i aktorzy. Rozmowy ilustrowane są materiałami z archiwum TVP.


fot. TVP


Widownia „Wideoteki” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor: pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas